Co charakteryzuje dobrą stroną

 

Formularz kontaktowy jest tutaj.

Wiele osób widzi tylko lukier na torcie – my widzimy cały tort.

Ponieważ wiele osób patrzy tylko na wygląd serwisu warto przedstawić zagadnienie w szerszej perspektywie.

  1. Przemyślane wymagania i założenia – jaki jest cel biznesowy strony
  2. Wybór technologii realizacji strony (typowa pułapka tzw. autorskie CMS – uzależnią Cię na zawsze od firmy, która tworzy stronę, lepiej użyć powszechnie stosowanego systemu CMS)
  3. Serwis dostosowany do celu w jakim jest tworzony – inne wymagania dla strony pozyskującej leady inne dla strony firmowej
  4. Czas ładowania strony
  5. Przyjazność dla urządzeń mobilnych – bardzo ważne i responsywna strona (dobrze wyświetla się na różnych urządzeniach w różnych rozdzielczościach)
  6. Wygląd sprzyjający konwersji (sprzedaż, pozyskanie leadu), typografia
  7. Możliwość wprowadzania zmian i poprawek
  8. Struktura serwisu sprzyjająca pozycjonowaniu
  9. Dobra niesplagiatowana zawartość
  10. Łatwość nawigacji – jeśli klient musi szukać na stronie Twojego numeru telefonu to go najprawdopodobniej stracisz.

 

Skontaktuj się nami

Kontynując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie polików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close